Slepenais pircējs
Slepenā pircēja pakalpojums ļauj ielūkoties uzņēmuma apkalpošanas procesos klienta acīm un nodrošina iespēju uzlabot Jūsu klientu servisa apkalpošanas kvalitāti. Slepenā vērtēšana attēlo reālo situāciju par to, kā klients ticis apkalpots konkrētā brīdī un Jūsu izvēlētā situācijā.
Uzziniet kā mēs varam uzlabot kontrolēt klientu apkalpošanas kvalitāti, ja tā ir faktiski neredzama un nezināma, lai sniegtu maksimāli augstāku atdevi no katra klienta!
Piesakies konsultācijai
Pētījumu metodes
Slepenās vērtēšanas metodes piemērojamas vērtēšanā darbā gan ar B2B, gan B2C segmentā:
– slepenā vērtēšana, zvans, mājas lapa, e-pasts;
– klātienes slepenā vērtēšana;
Papildus pašu uzņēmuma cilvēkiem, produktiem, procesiem - slepenā vērtēšana var tikt izmantota, lai analizētu konkurentu klientu servisu, kā arī, lai varētu izpētīt pašu uzņēmuma kritēriju izpildi konkurentu uzņēmumā.
Darbība un rezultāti
Pētījums tiek veikts, izmantojot slepenās vērtēšanas metodi – klientu servisa kvalitātes pētījuma laikā, kuru veic rūpīgi atlasītas un iepriekš apmācītas anonīmas personas - slepenie pircēji atdarina ikdienas klienta apmeklējumus tirdzniecības, klientu apkalpošanas vietās vai neklātienē izmantojot attālinātu saziņu!
Katru vērtēto objektu slepenais pircējs uzreiz ievada sistēmā un aizpilda iepriekš noteikto prasību kvalitāti un vērtē citus nosacījumus. Ikviena klātienes apmeklējuma saruna tiek ierakstīta un nodota pasūtītājam kopā ar kopējo projekta vērtējuma pārskatu un secinājumiem/ieteikumiem!